De hond en zijn trouwste vriend

De hond legt hier al zijn vertrouwen in en zijn lichaam werkt hier mee nauw mee samen. 


Sinds ik ben gaan speuren en kennis heb gemaakt met de Roedelmethode weet ik het zeker, de neus is een vriend waar de hond altijd op kan rekenen. De handelingen die hij naar aanleiding van de luchtjes zal uitvoeren zullen altijd nodig zijn. 
Gelukkig heb je voor een deel dit ook zelf in de hand, want soms is het ook noodzakelijk om het geroken luchtje te beantwoorden met een eigen lichaamsgeur, dit kan de baas niet ontkennen. 
Doe je dit wel, ben ik van mening dat je de hond te kort doet in zijn sociale leven, want onbeantwoordde vragen wil ook hij dolgraag beantwoorden. 

Wil je niet dat hij tegen iedere boom, lantaarnpaal of hek plast, dan zul je samen afspraken over moeten maken.
Ik moest hier om lachen, maar ik kan je verzekeren dat het werkt zolang je lichaam maar duidelijk en consequent aangeedt wat je van hem wil.

Ik geloof in mijn hond en kan hier door spelen met zijn trouwste vriend: de neus!

Ontdek de geurenwereld van de hond en zie wat dit met hem doet, razend interessant en nuttig om een nog hechtere band te krijgen!